תוסף מזון למניעת הזדקנות

תוסף מזון למניעת הזדקנותמחקר חדש שנערך באוניברסיטת מקאמסטר, מצא שתוסף תזונה המכיל תערובת של שלושה ויטמינים ומינרלים, הוכח כתוסף מדהים למניעת הזדקנות, הפועל אף בהשפעה הפוכה של אובדן מסיבי של תאי המוח.

המדענים מאמינים שתערובת זו תאפשר יום אחד את האטת ההתקדמות של מחלות נוירולוגיות חמורות כגון אלצהיימר, ALS ופרקינסון. ג'ניפר למון, חוקרת במחלקה לביולוגיה, והמחברת הראשית של המחקר, מדווחת שאלו הם ממצאים משמעותיים, והתקווה היא כי תוסף זה יוכל להפחית מספר מחלות רציניות ביותר, ובסופו של דבר לשפר את איכות החיים.

זה נהדר כי מדובר בתוסף המכיל רכיבים טבעיים

התוסף, המכיל מרכיבים נפוצים כגון ויטמיני C, B ו-D, חומצה פולית, תמצית תה ירוק, שמן דגים ומרכיבים בריאותיים אחרים, תוכנן לראשונה על ידי מדענים במחלקה לביולוגיה של אוניברסיטת מקמאסטר בשנת 2000.

סדרת מחקרים שפורסמו בעשור וחצי האחרונים, הראו את יתרונות התוסף בעכברים, ומצאו שהעכברים שקיבלו את התוסף חוו ירידה משמעותית במספר הבעיות הקשורות לתפקוד הקוגניטיבי והמוטורי בתוך מספר חודשים, לעומת עכברים שלא קיבלו את התוסף.

מהלך המחקר

העכברים ששימשו למחקר זה, שלא קיבלו את התוסף, חוו אבדן רחב היקף של למעלה ממחצית תאי המוח שלהם, בהשפעה חמורה הנוגעת לאזורים מרובים של המוח, כשהמקבילה האנושית היא מחלת אלצהיימר חמורה.

העכברים הוזנו בתוסף באמצעות פיסות קטנות של בייגל מדי יום במשך מספר חודשים. עם הזמן, החוקרים מצאו כי התוסף ביטל לחלוטין את האובדן החמור של תאי המוח, כלל ביטול הירידה הקוגניטיבית.

השלכות המחקר

למון מדווחת שהמחקר מצביע על העובדה לפיה לתוסף זה קיימת אפשרות אדירה לסייע לאנשים הסובלים ממספר מחלות נוירולוגיות חמורות.  ידוע שעכברים חווים את אותם מנגנוני התא הבסיסיים התורמים להתנוונות מערכת העצבים, באופן זהה להתרחשות אצל אנשים.

בנוסף, בהתבוננות על הסמנים העיקריים של הזדקנות, החוקרים גילו גם שעכברים שקיבלו את התוסף חוו שיפור ניכר בראיה ובחוש הריח, שהם אבדנים אשר מזוהים לעיתים קרובות עם מחלות נוירולוגיות. שיפור האיזון בחושים אלו הוביל לשיפור התפקוד.

השלב הבא במחקר הוא לבחון את התוסף על אנשים, מה שיקרה ככל הנראה בשנים הקרובות, כך שניתן יהיה לכוון את ההתמודדות עם מחלות ניווניות. המחקר פורסם המהדורה המקוונת של כתב העת Environmental and Molecular Mutagenesis.

תוסף התזונה הטבעי מצוין למשטר נגד הזדקנות העור

תוסף זה חיוני להארכת החיים היות ותזונה בלבד למניעת הזדקנות פשוט אינה מספיקה. התזונה אינה מכילה את כל החומרים המזינים להם זקוק הגוף, ורוב החומרים המזינים אובדים במהלך הבישול. לכן יש צורך בנטילת תוספי מזון טבעיים העובדים עם תזונה לאריכות ימים על מנת למנוע הזדקנות ולחדש את תפקוד מערכות הגוף.

רוב האנשים חושבים שסודות מניעת הזדקנות העור טמונים במשחות וקרמים המעניקים עור צעיר ומחדשים את הנעורים. סברה זו נכונה בחלקה, אך כשמבקשים הארכת חיים, מוצרים לשיפור העור אינם קו הטיפול היחיד.

מגזין נגיש ומקצועי על כל מה שקשור למחלת הסרטן- סוגי סרטן, אבחון וטיפול. 
אנחנו כאן לתת לכם מידע אמין ואיכותי בצורה נוחה לקריאה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן