צמיד זיהוי מיוחד לסובלים מאפילפסיה – כך תצליחו להושיט עזרה

התקף במהלך העבודה - מה לעשות?אדם הסובל מאפילפסיה, לעולם אינו יודע מתי יגיע ההתקף הבא. הוא עלול לאבד את ההכרה במהלך שחייה, הליכה ברחוב או נהיגה במכונית.

החשש מפני התקפים בלתי צפויים אלו מעיב על כל חלק מהחיים של אדם הסובל מהמחלה, בין אם מדובר בפעולות המבוצעות במהלך העבודה או פעילויות חברתיות.

התקף אפילפטי עלול להתרחש לעיתים רחוקות או קרובות, בהתאם לחומרת המחלה. אך היכולת לנקוט בצעדי זהירות משנה את ההתרחשות לחלוטין. חלק מהחברות בתעשיית המוצרים הרפואיים פיתחו מוצרים המהווים מהפכה בנושא זיהוי אדם הסובל מהתקף והטיפול בו. לאדם הסובל מאפילפסיה, מדובר בשינוי משמעותי בחיים.

צמיד זיהוי מאפשר הזעקת עזרה במהלך ההתקף. מוצר חדש זה מסייע לאנשים הסובלים מאפילפסיה, להימנע ממצבים מסוכנים.

חשיבות זיהוי אדם העונד צמיד אפילפסיה

חלק מהאנשים הסובלים מהמחלה, אינם ששים לענוד את הצמיד, שכן הם חוששים מפני "תיוגם" כחולי אפילפסיה. אך צמיד זה מהווה עזר התראה רפואי המסייע במקרה חרום, ולכן הוא הכרחי. אפילפסיה היא מצב רציני, וזיהוי הולם של הסובלים ממנה, חיוני למקרה חרום.

אדם הסובל מהמחלה עלול לחוות התקפים קשים המובילים לחוסר הכרה, ובמקרים אלו צמיד זיהוי אפילפסיה יעיל לזיהוי נכון. רופא עשוי לבזבז זמן יקר בניסיון לאבחן את מצב המטופל, כשהתסמינים מתמשכים ואינם מטופלים מוקדם.

צמיד אפילפסיה רפואי מיידע את הרופא על מצב המטופל. המידע הראשוני נכלל על הצמיד, ואנשי מקצוע בתחום העזרה הראשונה יכולים ליצור קשר עם הרופא המטפל על מנת לקבל מידע מפורט לגבי סוג ההתקפים מהם סובל המטופל. מידע זה מסייע לשלול סיבוכים אחרים.

כשהטיפול בהתקפים מובן, מידע זה מצוין על גבי הצמיד הרפואי, ומעניק לרופאים מושג טוב יותר לגבי סוג ההתקפים מהם סובל המטופל בדרך כלל. הם יכולים לתת בזמן את מנת התרופה המתאימה לעצירת ההתקף.

אפילפסיה כרוכה בטיפולים רפואיים מיוחדים, ואדם הסובל מהמחלה עשוי שלא להיות מסוגל לדבר או לתקשר במהלך ההתקף. הוא עשוי אף שלא להגיב כלל. בנוסף, מצב חרום עלול להתרחש גם בהעדר קרוב משפחה או חבר המודע למצב המטופל, ובמקרים אלו, צמיד האפילפסיה מיידע את הרופאים לגבי אופן הטיפול הנכון.

טיפול נכון במצב חרום

צמיד האפילפסיה מכיל מידע חיוני כגון אנשים ליצירת קשר במקרה חרום, ומה יכולים לעשות אנשים זרים על מנת לסייע במהלך ההתקף. הצמיד מכיל אף את שם החולה, במקרה שאינו מסוגל לדבר, ומאפשר לצוות הרפואי לקבל את ההחלטות הרפואיות ההולמות שיכולות להציל חיים. במקרה של תאונה, הרופאים ידעו להעניק את התרופות המתאימות ולהימנע מהתרופות שאינן מתאימות.

אדם הסובל מאפילפסיה צריך לענוד את הצמיד באופן קבוע, בכל עת ובמיוחד לפני שהוא יוצא מהבית. במידת הצורך, מומלץ לארוז צמיד נוסף לנסיעות מיוחדות, במיוחד כשנוסעים לבד או יוצאים מהעיר לתקופה ארוכה.

את הצמיד יש לענוד כך שניתן יהיה להבחין בו בקלות. סגנונות חדשים של צמידים מותאמים לכל אישיות של כל מטופל, והוא מהווה את ההבדל בין חיים בריאים לבין חיים מאופיינים בסבל והשלכות רפואיות חמורות.

מגזין נגיש ומקצועי על כל מה שקשור למחלת הסרטן- סוגי סרטן, אבחון וטיפול. 
אנחנו כאן לתת לכם מידע אמין ואיכותי בצורה נוחה לקריאה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן