ביטוח פספורט קארד לחולי סרטן

רגע לפני שנדבר ביטוח פספורט קארד לחולי סרטן באופן ספציפי, חשוב להבהיר כי חברות ביטוחים שונות מספקות פוליסות עם תנאים, הרחבות והחרגות שונות. לכן, סקר השוק שלכם בנושא לא רק נדרש, אלא ממש מחייב. המשיכו לקרוא כדי לקבל את המידע החשוב בנושא.

מבוטחים עם מחלת סרטן נדרשים בביטוח בסיסי?

רגע לפני שטסים לחו"ל, בין אם עבור טיפולים שונים, עבור נסיעות-תיירות או ביקור משפחה, חשוב כמובן לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות מתאים. אין חוק שמחייב אתכם לעשות זאת, אבל בהחלט ישנן מדינות מסוימות אשר דורשות לראות שאתם מבוטחים לפני כניסה אליהן, במיוחד כאשר מדובר במקרים בהם אנשים אשר מתמודדים עם מחלות כרוניות טסים לחו"ל.

במקרים אלו, כמו למשל במקרה של מחלת הסרטן, הביטוח הבסיסי בדרך כלל לא יהווה את הביטוח הרלוונטי. זאת, מכיוון שעצם הטיסה עם מחלה כרונית לחו"ל, מהווה ריסק מבחינת חברת הביטוח. לכן, לא רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי, אלא הרחבת ביטוח עבור אנשים אשר מתמודדים עם מחלת הסרטן. זאת, בצמוד לרכישת ביטוח נסיעות אשר כולל הרחבות המכסות מחלות כרוניות אחרות אשר עשויות להתלוות למחלת הסרטן.

מה פספורט קארד נותן על פני המתחרים שלו?

רגע לפני שאתם עולים על הטיסה של אל-על או וויז-אייר, המלצה מאיתנו, קראו על פספורט קארד לחולי סרטן והבינו מהם מהיתרונות המובהקים בסוג ביטוח זה. הנה כמה יתרונות שנוכל לשלוף מהמותן:

  • אופן הפעלת הפוליסה: בשונה מחברות ביטוחים אחרות, ביטוח פספורט קארד מצייד אתכם בכרטיס מגנטי אשר מתפקד כמו כרטיס אשראי לכל דבר. כאשר יש צורך להפעיל את הפוליסה, בתקווה שלא, המבוטחים מגהצים את הכרטיס הניתן להם על ידי חברת הביטוח וכך ההוצאות הרפואיות מחויבות. 
  • שירות מקיף בעברית: בין אם יש צורך לקבל שירות לקוחות טלפוני, או שמא חלילה יש צורך בהטסה רפואית חזרה לישראל, השירות הניתן למבוטחים יהיה בד"כ בעברית. באופן הזה המבוטחים יכולים להרגיש בנוח לפנות בכל עת של מצוקה או סוגייה לא פתורה.
  • הרחבות לחולי סרטן: מחלת הסרטן לצערנו מצריכה מהמבוטחים להתמודד עם בעיות שונות, אי אילו תחלואות אשר נוצרות כתוצאה מהמחלה והטיפולים שלה וכן האלה. לכן, חברת פספורט קארד מאפשרת לרכוש הרחבות שונות אשר כוללות את חלק מהצרכים הכלליים של מבוטחים חולי סרטן. למשל, הרחבות של טיפולים בחו"ל, תרופות שונות ועוד.

לסיכום, כיצד להוזיל את הביטוח?

אם ברצונכם להוזיל ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח שונות. ליתר דיוק, אנו נמליץ לכם לקבל לפחות 3 הצעות מחירים שונות מאת חברות ביטוח. באופן הזה אתם תוכלו לא רק לעשות סקר שוק, אלא ממש להוזיל את המחירים בעשרות אחוזים. בימינו ישנם מספיק אתרי אינטרנט עבור השוואות מחירים, ככה שהמשימה הזאת בדרך כלל מניבה פירות תוך כמה דקות בודדות בלבד ואינה מצריכה מאמץ מיוחד מצדכם.

PASPORT

PASPORT

מגזין נגיש ומקצועי על כל מה שקשור למחלת הסרטן- סוגי סרטן, אבחון וטיפול. 
אנחנו כאן לתת לכם מידע אמין ואיכותי בצורה נוחה לקריאה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן