ביטוח נסיעות לחולי סרטן – כל המידע החשוב

אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחולי סרטן, ריכזנו עבורכם את כל המידע הכי חשוב בנושא זה, אם כי את המידע המדויק ביותר בהתאם לנסיבות שלכם – חשוב לקבל מחברת הביטוח עצמה. ובכל זאת, בואו נעבור ביחד על כמה דגשים שחשוב לדעת בנושא – המשיכו לקרוא.

מהי המהות של ביטוח נסיעות לחולי סרטן?

בניגוד לביטוחים סטנדרטיים אשר מספקים כיסויים כלליים על הוצאות רפואיות, ביטוח נסיעות לחולי סרטן מהווה פוליסה מיוחדת. פוליסה זו מיועדת לאנשים שסובלים לא ממחלות כרוניות באופן כללי, אלא ממחלת הסרטן באופן ספציפי. הפוליסה הזו מספקת למבוטחים כיסוי במקרים של אירועים רפואיים באופן כללי, אבל גם כיסויים כספיים במקרים של אשפוז, טיפולים רפואיים, תרופות, ו\או הטסה חזרה לישראל במקרה של בעיות הקשורות במחלת הסרטן.

יחד עם הכתוב לעיל, חשוב לציין את הנקודה הבאה: לא כל חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות לחולי סרטן ולמחלות הקשורות במחלת הסרטן, במיוחד כאשר מדובר על יעדים אקזוטיים בעולם או מדינות עולם שלישי. כמו כן, גם כאשר חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן, יש לקחת בחשבון כי התנאים בפוליסות עשויים להשתנות, כמו גם ההחרגות השונות וההגבלות.

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחולי סרטן?

אם ביטוח נסיעות לחו"ל באופן כללי הוא מוצר חובה בכל נסיעה, הרי שביטוחים לחולים כרוניים הם חשובים אפילו יותר. ישנן סיבות רבות ושונות לכך שחשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לחולי סרטן, אבל 3 הסיבות הכי חשובות הן הבאות לפניכם:

  1. כיסוי רפואי בחו"ל: כידוע, העלויות של הטיפולים בחו"ל עשויות להיות לא רק גבוהות, אלא יכולות לגרום לפשיטת רגל של ממש. כאן נכנס לתמונה ביטוח הנסיעות אשר מכסה הוצאות מסוגים שונים. שימו לב כי סוגי ההוצאות המכוסות משתנים בהתאם לתנאי חברת הביטוח.
  2. השקט הנפשי: מהי נסיעה לחו"ל ללא שלווה ורוגע? ביטוח נסיעות מייצר לכם שקט נפשי בידיעה הברורה והבטוחה שאתם מוגנים-כלכלית במקרה של אירוע כזה או אחר בחו"ל אשר נחשב רפואי.
  3. כיסוי במקרה של החמרה במצב: אמנם מעט מהן, אבל חלק מהפוליסות מכסות גם מקרים של החמרה במצב הסרטן במהלך הטיול. יש לציין, זו נחשבת הרחבת ביטוח משמעותית אשר בדרך כלל גם עולה בהתאם מבחינת המחיר שלה.

לסיכום, מה לבדוק לפני רכישת הביטוח?

בראש ובראשונה, כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לאנשים אשר חולים בסרטן, חשוב לבדוק את הנושא של ההרחבות וההחרגות למיניהן. לצורך העניין, חשוב לבדוק אילו סיטואציות שונות אינן מכוסות בפוליסה, כמו למשל טיפולים ניסיוניים, מחלות קיימות אחרות אשר נחשבות כרוניות ואינן קשורות בהכרח למחלת הסרטן, או אפילו החרגות והרחבות הנדרשות בעת נסיעות למדינות מסוימות.

מלבד זאת, לסיכום, נציין כי חשוב גם לעשות איזשהו סקר שוק מקדים אשר כולל השוואת מחירי ביטוחי נסיעות לחו"ל. זאת, מכיוון שהביטוח יכול להיות לא זול לחולי סרטן, לכן חשוב לערוך מחקר שוק מספיק מקיף.  

ביטוח

ביטוח

מגזין נגיש ומקצועי על כל מה שקשור למחלת הסרטן- סוגי סרטן, אבחון וטיפול. 
אנחנו כאן לתת לכם מידע אמין ואיכותי בצורה נוחה לקריאה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן